Tear that pussy up

Duration: 11min 26sec Views: 731 Submitted: 15.11.2020
Category: Babe
Lloyd and Young Jeezy ] Red dogs hit my trap Got me four a half a song Been trappin' all day Can't wait to get home I'ma tear that pussy up Shawty in the bed she ain't got no panties on Soon as I hit the door she already know it's on Ay, I'ma tear that pussy up 2 logs, 2 shots of patron Greygoose got her loose A triple stack and it's on I'ma tear that pussy up talking dirty on the chirp Getting my grown man on Ay Get up in the guts You know it's on 'til the morning I'ma tear that pussy up [Verse 1] Got one baby mama, no bitch, no wife Like pac, ya need a thug in your life yea? A young nigga to straight come through and beat it up Let ya man be the freak, he can eat it up ha haa Shorty got that fire she ain't let me down yet nope Got a Aquafina flow, call it well wet damnn Baby good with her mouth, says the right things Got a head on her shoulders, she does the right things ha haa She a bad bitch, ya'll ready know Face like Trina, and an ass like Jacki-o ohh Got a gangsta on a mission mission Best believe I know all the right positions that's right.. She like it slow from the front, fast from the back back Put the pound game on her, hit her from the back Jeahh I'm young and thuggin, I don't give a fuck He can make love to you, I'ma beat it up? No amateur baby, I got stamina jeah Jeezy in the deck, now she grindin to the beat beat Legs vibratin, now she messin up my sheets ha haa Got a fistful of hair, and a fistful of ass ass She came first, I came last, roll tha grass? Young Jeezy songs in January. All artists.

Young Jeezy - Tear That Pussy Up lyrics

Young Jeezy - Tear That Pussy Up Lyrics | MetroLyrics

What up Where you at? Shit I'm in tha hood where you think I'm at man ya kno, shit Still comin' ova? Eh man what I tell ya earlier man I'll be through there man Uhh, I've been watin' for ya since you left me Sss, that's how you feel? Hum hum hum, yeah. Red dogs hit my trap, got me four a half a song Been trappin' all day, can't wait to get home I'ma tear that pussy up Shawty in the bed she ain't got no panties on Soon as I hit the door she already know it's on Ay, I'ma tear that pussy up. Got one baby mama, no bitch, no wife Like Pac, ya need a thug in your life Yeah A young nigga to straight come through and beat it up Let ya man be the freak, he can eat it up Ha haa. Shorty got that fire she ain't let me down yet Nope Got a Aquafina flow, call it well wet Damn Baby good with her mouth, says the right things Got a head on her shoulders, she does the right things Ha haa.

Tear That Pussy Up

Mais acessadas de Young Jeezy. Lloyd and Young Jeezy ] Red dogs hit my trap Got me four a half a song Been trappin' all day Can't wait to get home I'ma tear that pussy up Shawty in the bed she ain't got no panties on Soon as I hit the door she already know it's on Ay, I'ma tear that pussy up 2 logs, 2 shots of patron Greygoose got her loose A triple stack and it's on I'ma tear that pussy up talking dirty on the chirp Getting my grown man on Ay Get up in the guts You know it's on 'til the morning I'ma tear that pussy up [Verse 1] Got one baby mama, no bitch, no wife Like pac, ya need a thug in your life yea? A young nigga to straight come through and beat it up Let ya man be the freak, he can eat it up ha haa Shorty got that fire she ain't let me down yet nope Got a Aquafina flow, call it well wet damnn Baby good with her mouth, says the right things Got a head on her shoulders, she does the right things ha haa She a bad bitch, ya'll ready know Face like Trina, and an ass like Jacki-o ohh Got a gangsta on a mission mission Best believe I know all the right positions that's right..
Sign In Register. Artist: Young Jeezy. Album: Miscellaneous. What up Where you at?